lørdag 4. oktober 2014

Hvilken retning?

Høyre eller venstre?


Link

Vivishageroms fotoblogg

12 kommentarer:

  1. Väljer stället närmast till en kopp kaffe ;)
    Det ser ut att vara en vacker plats!

    SvarSlett
  2. En jättefin och passande bild till temat. Tror jag väljer den längsta vägen. Sre ut att vara en spännande och fin omgivning...

    SvarSlett
  3. Jag väntar en stund med att välja riktning, jag står kvar och beundrar den vackra utsikten!
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  4. Någonstans kommer man i vildmarken, det är betryggande.
    /Kiki

    SvarSlett
  5. Någonstans kommer man i vildmarken, det är betryggande.
    /Kiki

    SvarSlett
  6. Det gäller att välja rätt när man är ute på fjället så man inte kommer bort sig alldeles. Fin tolkning.

    SvarSlett
  7. Fina skyltar där ute i vildmarken. Snyggt fotat!

    SvarSlett
  8. Spelar nog ingen roll här för det är precis lika vackert överallt i ditt land.

    SvarSlett
  9. Det gäller att veta var en ska!

    SvarSlett
  10. Vacker natur, ser ut att vara riktig vildmark så jag tar nog den kortaste, känns nog säkrast för en stadsbo. Kanske kommer man snabbare till en kopp kaffe då. Fin bild till temat.

    SvarSlett
  11. O jag som väljer allt - mycket tillbakagång blir det, men, det ser ju aldrig likadant ut.

    SvarSlett

Fra snø til sol

Mandag var det snøvær, ja egentlig i hele helga har det vært snøvær på Lillehammer. Dette er min vei til jobb mandag morgen. Eg...