søndag 8. mars 2015

Lillehammer by!

Med utsikt over byen




Link

Vivishageroms fotoblogg

8 kommentarer:

  1. Tänk att där har jag inte varit sen jag var barn! Ha en fin vecka. /Lotta

    SvarSlett
  2. Du ser ut att ha kvar snön några veckor till.Fint på avstånd! Elisabeth

    SvarSlett
  3. Fina bilder från Lillehammer! Ni ser ut att ha lite vinter kvar än.

    SvarSlett
  4. Så fin utsikt! Snöigt även där? Lördag var här ett ordentligt skitväder här, först snö, sedan regn. Kombinerat med stormvindar och plusgrader. Synd för det var vintermarknad i Arjeplog i helgen och synd om knallarna som stod ute. Vi var också där, men kände oss previligerade att få ha vår utställning inne.

    SvarSlett
  5. Så vackert och så mycket snö ni har kvar. Jag visar på mer vårlika bilder, första blåsippan =) Ha det gott!!

    SvarSlett
  6. Vacker utsikt över byn!
    Jag har varit där två gånger, en mycket fin plats!

    SvarSlett

Fra snø til sol

Mandag var det snøvær, ja egentlig i hele helga har det vært snøvær på Lillehammer. Dette er min vei til jobb mandag morgen. Eg...