onsdag 25. oktober 2017

Den første snøen


Ja, hva skal man si?
Selv om jeg er klar over hvilken årstid det er, og hva som er i vente, så kom snøen like overraskende på meg i år som i fjor.


Etter en våt og ikke fult så fin sommer, så har tanken på en lang og fin høst, på en måte holdt motet oppe.
Men der tok jeg feil.


Her på Lillehammer sier vi at, snøen skal komme tre ganger før den legger seg.
Og da har vi to til gode.


Men når allikevel snøen nå har kommet, så er det ikke så mye å få gjort med.
Vinteren kan by på mange gleder den, så jeg lever fortsatt i håpet på at dette blir bra.



Litt vemodig å se hagen tynget ned av våt snø, og greiner og blomster blir klemt mot bakken.
Men jeg er så ferdig med hage for i år, så nå får de bare klare seg så best de kan selv.

Velkommen vinter!

Link:

1 kommentar:

Fra snø til sol

Mandag var det snøvær, ja egentlig i hele helga har det vært snøvær på Lillehammer. Dette er min vei til jobb mandag morgen. Eg...