tirsdag 14. november 2017

Helgetur til Sogndal


Jeg har vært i Sogndal i helga, for å besøke min datter som går på høgskolen der.
Sogndal er en koselig og passe stor by, som det er lett å bli glad i. 
Vi hadde en fin helg sammen, før vi tok turen tilbake til Lillehammer.


Høgskolen i Sogndal


Italiensk mat sto på menyen lørdag kveld, og det var utrolig godt.
Det er langt i mellom at vi jentene er ute sammen, så det skulle markeres.


Det ble nok mat, og det var utrolig godt.

Når jeg er på en slik plass, så vil jeg jo ut for å se flere høye fjell.
Og med ei som er litt bedre kjent i nærområde enn det jeg er, så ble det en flott tur før regnet tok oss.




Alt speilet seg i det stille vannet.
For meg var dette utrolig flott å se.


Søndag var det avreise til Lillehammer, og vi var virkelig heldig med været.
Sola skinte og selv om det var litt kjølig i lufta, så måtte jeg ut på dekk når vi kom på ferja.




Takk for opplevelsen, jeg lever lenge på minnene om høye fjell og dype daler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fra snø til sol

Mandag var det snøvær, ja egentlig i hele helga har det vært snøvær på Lillehammer. Dette er min vei til jobb mandag morgen. Eg...